Szakmai bravó a Zeneakadémia arculatának

2013. december 13.

Az egyestés előadás-ismertetők és a koncertmagazin aratott sikert a magyar reklám- és médiapiac rangos versenyén.

A kommunikációs igazgatóság és a Zeneakadémia ügynöksége, az Allison Advertising által alkotott kiadványok két díjat is elhoztak a Media Designról. A koncertmagazin és a műsorfüzetek világszínvonalát, az Egyetem és a Koncertközpont együttállásának pazar vizuális megfogalmazását méltatta a Kreatív Csoport által alapított Media Design verseny zsűrije. „A Zeneakadémia új arculata és kiadványstruktúrája egyedülálló minőséget képvisel" – fogalmazott a december 11-én a budapesti Roham bárban rendezett díjátadó ceremónián Román Balázs, a hazai reklám- és médiapiac első számú orgánumának számító Kreatív magazin főszerkesztője.

Gács Róbert (kreatívigazgató, Allison Advertising), Szabó Stein Imre (kommunikációs igazgató, Zeneakadémia), Cuba Gergely (art director, Allison Advertising)

A zsűri véleménye szerint a zeneakadémiai arculat az integrált – vagyis a nyomtatott és az internetes kiadványokból álló teljes portfóliót alapul vevő – királykategóriában is éremesélyesnek számított. A versenykiírás szerint azonban a Media Design bírálóbizottsága csak azokat a weboldalakat értékelhette, amelyek 2013. szeptember 30-ig elindultak. A zeneakademia.hu viszont csak a Liszt Ferenc téri zenepalota október 22-ei újranyitásakor élesedett. Mint Román Balázs elmondta, a közel félezer pályamű helyezéseiről döntő szakmai grémium a Zeneakadémia miatt döntött úgy, hogy a verseny komplett intézményi arculat kategóriával is bővül jövőre. A Media Design eredetileg ugyanis a lapkiadók, reklám- és médiaügynökségek, web- és mobildizájnra specializálódott cégek bajnoksága. A Zeneakadémia így saját pályájukon győzte le versenytársai javát. Az úgynevezett egyestés előadásismertető-füzetek a „szórólapok/prospektusok" között második helyet értek, a 2013-as koncertmagazin pedig a „havonta vagy ritkábban megjelenő lapok" szekciójában lett harmadik.

 

Az oklevelek

Címkék