Háromszoros elismerés a Zeneakadémia kommunikációjának

2016. május 29.

A május 27-én megrendezett Arany Penge gálán három kategóriában is díjat vehetett át a Zeneakadémia kommunikációja.

Az Arany Penge a magyarországi kreatív szakmai egyik csúcselismerése, amelynek éves díjátadóján az ország vezető kommunikációs szakemberei vesznek részt.  A Zeneakadémia – a zene 140 éve kampányt az idén május 27-én megrendezett összejövetelen három (Design megoldások/ Craft – „legjobb kivitelezés”, Outrdoor megoldások és Outdoor megoldások / Craft – „Legjobb kivitelezés”) kategóriában is Bronz Pengével díjazták, amivel immár tizenhatra emelkedett a Zeneakadémia 2013 óta megújult arculatát elismerő kitüntetések száma.

 

Bronz Penge (Fotó: Zeneakadémia / Valuska Gábor)

 

A Zeneakadémia Szabó Stein Imre vezette kommunikációs igazgatósága, illetve kreatív ügynöksége, az Allison Advertising Kft. az alapításának 140. jubileumát ünneplő intézmény létezésének legmélyére igyekezett hatolni a kampánnyal. Az ikonikus Liszt Ferenc téri főépület főhomlokzatát és a megújulás markáns ciánkék színét ötvöző – Nádi Boglárka grafikusművész közreműködésével készült – kalligrafikus igényű kreatív a zene vizuális megragadhatóságából indul ki, és hangjegyekből, kottapapíron jeleníti meg a Zeneakadémiát. A kreatív a 2015 májusában bemutatott jubileumi koncertmagazinnal debütált, és a széles körű közterületi-, és sajtókampány mellett, animációs rövidfilm formájában megéledve a televíziónézőkhöz és az internetezőkhöz is eljutott. Az innovatív erőt ezúttal a tradíciókra fókuszáló kampány a 2015 januárjában bemutatott, külföldön egyértelműen bombasikernek bizonyuló Lisztérium című kisfilm mintegy ellensúlyaként készült el.

A Zeneakadémia kommunikációja egy héttel korábban vehette át a szintén rangos elismerésnek számító Hipnózis reklámverseny arany díját. Ez utóbbi elismerés, valamint a három Bronz Penge együttesen tette fel a koronát az alapításának 140. évfordulóját ünneplő intézmény napokban lezáruló, 2015/16-os jubileumi évadára.